2010. május 11.

....

Sziasztok Drágáim!

Ne higgyétek, hogy elfeledkeztem rólatok! Múlt héten hétfőn volt egy csúnya, de egyben vicces balesetem, ami miatt szerdán kórházba kerültem, ( csúnya nagy agyrászkódás és egy csomó más...)nem rég engedtek ki és mivel a szemem is megsérült ezért nem tehetek fel úgy részt, míg meg nem gyógyulok teljesen. Nagyon igyekszem, de a sérüléseim sajnos nem nagyon hagyják, hogy ébren legyek és piszkozatot tudjak írni... Annyira sajnálom. Pénteken megyek a szemészetre és remélem, hogy nem sokára itt lehetek megint. A kórházba is egy "csomót" gondolkodtam, de sajnos mindig bele aludtam. Most is csak úgy írhatok, hogy ide lopóztam, mert nem lehetnék itt... Ígérem hamar felépülök :P

Addig is puszi mindenkinek: Dóri

2 megjegyzés:

A. J. Cryson írta...

Gyógyulj meg mihamarabb!!!!!!!!

L írta...

Gyógyulj meg minél hamrabb:)