2010. január 12.

8. fejezet! :P


Zene


-          Szia!- szólt utánam, mikor végleg elbúcsúztam tőle.
-          Helló! – vigyorgott. Integettem neki, mikor kihajtott a kocsi beállóról. Amikor már nem láttam, megfordultam és szembenéztem a végzetemmel. Félve nyomtam le a kilincset az ajtóba.  Belépve az előszobába nagy csönd fogadott. Körülnéztem a  földszinten, de senkit nem találtam. Mikor a konyhába értem ahol Kuli éppen az ebédemet főzte.
-          Szia!- mosolyogtam rá félszegen.
-          Szia! Hol voltál?? Anyád aggódott. –próbált egy kicsit az anyukám lenne, de ebben soha nem volt jó. Ősz haja megint kontyba kötve volt, mint mindig inkább egy nagymamára hasonlított.
-          Ez lehetetlen. –motyogtam. – Anyám soha nem aggódott miattam. Ezt te is jól tudod. Soha nem foglakoztak velem, arra mindig ott voltak a magántanárok , meg a különféle edzők. – elvettem egy narancsot a pulton lévő kosárból és pucolni kezdtem.
-          Most tényleg aggódott. Felhívott egy csomó lányt, meg azt a hogy is hívjákot , Ten ?!- kavargatta a mártást.
-          Ben!- Javítottam ki.
-          Őt!- mosolygott.
-          Akárkinél kereshetett volna, mert akkor se talál meg. - haraptam bele a  narancsba.
-          Hol voltál?? Ha szabd tudnom??- sütötte le a szemét.
-          Egy nagyon jó barátommal voltam. Elmentünk reggelizni és utána egy gyönyörű helyre. –mosolyogtam bele még a gondolatba is.
-          Úgy látom nagyon jó volt. – mosolyogott vissza.
-          Aha, most felmegyek a szobámba! –álltam föl az asztaltól.
-          Majd szólok, ha kész az ebéd!
-          Oké!- fönn a szobámba, nem tudtam a tanulásra figyelni, újra és újra azon járt az eszem, hogy mit csináltam délelőtt.  Ahogy a szemébe néztem… Gyönyörű aranyszínű szempár. Eszembe jutott egy dallam. dúdolni kezdtem, és közben magam előtt láttam az arcát, a mozdulatait. Felvettem a gitárom, a sarokból és játszani kezdtem. A földön ülve egymás után fogtam le az akkordokat. Egy dal körvonalazódott a fejemben. Kerestem egy lapot és papírra vetettem.  Lassan, de annál biztosabban írtam. Minden érzelmemet beleadtam. Ahogy a rétre gondoltam még több dolog jutott eszembe. Hamar kicsi lett az a papír. Mikor késznek ítéltem a dalt újra és újra játszani kezdtem. Egész délután ezen ügyködtem, csak ebédelni rohantam le. Este felhívtam Lisa-t:
-          Szija!
-          Helló! Hogy-hogy ilyen későn??- hallottam a hangján, hogy meg van lepődve.
-          Csak azt szeretném tudni mennyit tanultál a holnapra??- vigyorogtam.
-          Hát ami azt illeti nem sokat. Végig azon járt az eszem mi lesz Amy-vel.- mikor eszembe jutott az egyik legjobb barátnőm, összeszorult a szívem.
-          Hát igen…- motyogtam meghatottan
-          Olyan furcsa, még be sem fejeztük a sulit máris megváltozott az egész éltünk.
-          Ja. - tudom , hogy nem ez a legjobb válasz, amit adhattam, de ennél jobbat nem tudtam kinyögni.
-          Figyelj most mennem kell! Reggel a sulinál találkozunk fél órával a kezdés előtt!
-          Oké- oké!
-          Pusz- pusz!- búcsúzott.
-          Szija!- tettem le. Miután a telefont az ágyamra dobtam megengedtem egy kád forró vizet és beleültem. Az estém nagyon unalmasan telt, ezért hamar lefeküdtem aludni. Az éjszakám nagyon egyhangúan telt, a reggellel együtt. Az eső megint szakadt, amikor a sulihoz értem. Mielőtt kiszálltam a kocsiból rezegni kezdett a telefonom. Kinyitottam és egy olvasatlan üzenetem volt. Megnyitottam és ez állt benne:
 „ Helló kislány! Nem tudom mikor kelnek az emberek ezért csak most írtam.  Szeretnék szerencsét kívánni a mai napodhoz.:P Alex”
Nagy mosollyal az arcomon szálltam ki.  A lányok a fedett udvar bejáratánál vártak rám. Kérdő tekintettél néztek rám.
-          Szia!- hangzott kórusban.
-          Helló!- vigyorogtam. Görcsbeállt gyomorral indultunk a kijelölt termek felé. A néma csönd nem volt kínos, mindenki a saját gondolatival volt elfoglalva. Mielőtt beléptünk Amy szem,befordult velünk és csak ennyit mondott:
-          Csak görbüljön csajok!- láttam, hogy megcsillan a szemében egy könnycsepp. Hihetetlen belső vágyat éreztem rá, hogy megöleljem ezért, hát meg is tettem.  Így álltunk egy darabig aztán bementünk és leültünk a helyünkre.

Szijasztok! 
Bocsánat, hogy ennyit késtem, de rengeteg tanulni valóm van. Ezt a fejezetet csak úgy leírtam, de mire befejeztem nem is tudom nagyon miről írtam. Szeretnék komikat!! Rengeteget!! Puszi mindenkinek Dóri

Nincsenek megjegyzések: